2012. október 21., vasárnap

Képek a "varrodából"

Ilyen még nem volt.
Még csak október van, és nálam már alakul a Karácsonyi Hangulat!
De miért? Ilyenkor még eszembe sem szokott jutni, hogy közeleg az ünnep.
Csináltam egy pipacsos ajtódíszt. Nyár eleji színekből állt össze, nyári virággal.  Mégis a karácsonyi dekorációk közé kívánkozik, nálam.
Huh, Karácsony-mániában szenvedek......




Illatpárnák is készültek. Levendula mintásan, fahéj illattal. A fahéj is karácsony, de végülis hiába csináltam volna menta vagy narancs illatúra. Az is lehet karácsonyi! Csak a levendula nem.




A kulcstartót elfelejtettem lefényképezni. Egy bazi nagy piros száj lett. Nem vagyok vele megelégedve, biztos ezért felejtkeztem meg róla....Csinálok egy jobbat.

Bevásárlószatyor kislányoknak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)