2012. október 18., csütörtök

Back to the beginning

Született ma néhány apró kütyü a "varrodámban". Mindenféle fölösleges dolog, ami nélkül nem lehet élni. Ajtódísz, illatpárna, kulcstartó, ajándék tarisznyaféleség egy kedves kisfiúnak.
Képek is lesznek, felteszem....
Van nekem a Báti fiam, a kisebbik. Ő is szeretett volna egy "tarisznyát". Kötöttem neki egy zsákféleséget, varrtam rá hosszú fület, és kész is lett. Hirtelen nem tudta, minek nevezze a képződményt. Kis gondolkodás után kibökte, hogy ez az izé a "tacskó". Kérdeztem, hogy miért, olyan mint egy kutya?
Erre azt válaszolta: hát nem anya, csak se nem táska, se nem zacskó. Ez csak egy tacskó......
:D
Tacskóról jut eszembe, hogy elfelejtettem megemlékezni az öltéshossz beállításáról. Ez nem lényegtelen!
Ha vastag anyagot varrtok, vagy sok réteget, használjatok min.3-as, max 4-es öltéshosszt.
Szimpla, vékonyka anyagoknál 2-est, vagy 2,5-est. Szebb lesz az eredmény, ha ezzel is mahinál az ember.
Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)