2012. november 5., hétfő

Újult erővel

Hát, vége az ünnepnek. És az őszi szünetnek is. Kicsit mintha fáradtabb volnék, mint előtte. Ez hogy lehet?
Életem első őszi szünetét töltöttem most a gyerekek jóvoltából. Kicsit belezavarodtam, és úszom a tennivalóimmal.
Ma, hogy végre rendesen nyitva voltak az üzletek, eljutottam a helyi miniröltex-be is, ahol 3 másodperc alatt bevásároltam a karácsonyi projekthez hiányzó létfontosságú alkotóelemeket. Egész egyszerűen piros, és zöld cérnát vettem. Pont ez tudott elfogyni, amikor a legeslegjobban kellenek. Készülnek a karácsonyi kiskötények, a koszorúk, ajtódíszek, képkeretek, és girlandok. Legszívesebben egyszerre csinálnám mindet, pedig még a talpmasszázs szőnyeg képeit sem szedtem össze. Az a csodás szőnyegecske már hetek óta elkészült, megígérem, hogy az lesz a következő, amit lefotózok.
Itt volt a tesóm, választott egy babzsák kulcstartót, aminek nagyon örültem. Sajnos itt maradt az előszobában, ezért őrizgetem még, amíg újra találkozunk! Akka ezt neked üzenem, és még azt is, hogy a talpmasszázs-szőnyeget megcsinálom férfi-változatban is, ha akarod titokban!
Na, mára ennyi. Holnap varrok és fotózom :)



Timcsinek köszönet a vicces képért!!!!


Így fog kinézni az óriásplakát a rongybabámról :) Hogy tetszik?


2 megjegyzés:

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)