2012. november 24., szombat

"Régi" dolgok

"Régi" dolgok után kutakodtam a gépemen. Szerettem volna összegyűjteni egy csokorra valót azokból a képekből, amiket eddig varrtam. Siralmas és lehangoló a végeredmény! 1. Alig készítettem fotókat a játékaimról. 2. Ami le van fényképezve, annak totál amatőr a minősége. 3. Ha véletlenül jó a minőség, akkor tuti, hogy bele kell nyúlni mégis képszerkesztővel, mert vagy látszik a háttérben valami oda nem illő dolog, vagy a kontraszt nem elég, vagy a képkivágás, vagy..., vagy..., vagy.........:) és még ezer "vagy". Ráadásul, most, a karácsonyi készülődés közepén szembesülök azzal, hogy újra beleestem abba a hibába, hogy egyszerre akarok mindent. Mert nem bírom ki, és párhuzamosan csinálok vagy 4-5 különböző dolgot. A kötények készen vannak, de a girlandokból csak a figurák. A koszorúk félkészen várják zokszó nélkül, hogy befejezzem őket. A képkeretekből nem lesz semmi, a horgolt díszek "alkatrészenként", az adventi naptár meg csak "papíron" van kész. Azon gondolkodom, mi lenne, ha egyből a Húsvétra készülnék........:D Szerintetek befejezném húsvétig mondjuk a nyuszis-tojásos ajtódíszt? JÁÁÁÁJJJJJ, nem elég egy nap 24 óra!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Keszits strategiat! ;)

    1) az adventi naptarakhoz mar csak egy ot napod van, talan azt kellene befejezni, hogy piacra tudd dobni.

    2) az adventi koszorukra raersz, hiszen van meg kerek 6 napod az elso gyertyaig.

    3) a girlandoknak meg van 4 hetuk elkeszultig (gondolom a karacsonyfara kell)

    Szerintem december 27-en neki is foghatsz a Husvetnak, de elotte ott van Vizkereszt, Valentin, Farsang... ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez az! -ez kell nekem, stratégia!!!! :)

    VálaszTörlés

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)