2014. november 25., kedd

Mi volt ebben az évben

Idén egész évben zöld volt a kert. Mégsem volt sok virág, sem termés. Csak fű volt, de az legalább zöld volt augusztusban is. Sőt! Novemberben nyílt ibolya, októberben még termett az eper, és szintén októberben leszüreteltük életünk első saját gránátalmáját. Savanyú volt, de isteni :)




Különben idén nem ettem túl sok zöldséget, és gyümölcsöt sem. Király volt májusban a rengeteg gigantikus cseresznye, de minden más vacak volt. Sem barack, sem dinnye, sem szilva nem volt valami nagy szám. Cékla volt a kertben, más szinte semmi. Ja, voltak idén csodás fűszereim. Ati osztálytársának van kertészetük, szuper cuccokat hoztunk: mindenféle mentát, bazsalikomokat, lestyánt, majorannát, citromfüvet, steviát, oreganot, petrust,és csudaszép porcsinokat. Brutál mennyiségű meztelencsiga pusztított, sétálni sem lehetett tőlük, még a házban is találtam. Ezrével hemzsegtek mindenhol.
Atikám hegedül, de nem jár kung fura. Báti versenyez (tanulmányi), de nem akar sportolni. Én új munkakörben vagyok, voltam Bécsben. Kicsit nyaraltunk a gyerekekkel. Sziget nem nagyon volt a vacak idő miatt. Ellenben volt egy nagyon jó Sziget Szegivel.
.




Levakoltam két ablakpárkányt, kitapétáztam az előszobát (király lett), és reményeim szerint Karácsonyra kész leszek az új függönyökkel. Ja, varrtam cuki kis
Patty Doo szütyőket, de nincs képem róluk. És kötöttem egy mellényt Atinak. Bátinak is csinálok egy hasonlót. Kérte :D

Újra elkezdtem futni nyáron. Szuper volt.Tavasszal folytatom.

Idén öregedtem ötven évet, úgy is nézek ki. :D és ez komoly.

Báti ma 8 éves. Ati a Parasztkantátát fogja játszani a karácsonyi hangversenyen.
Ültettem málnát és feketeszedret. Várom a havat. Állítólag a Mátrában már elkezdődött.
Ezt most nem fordítom le. Jóéccakát!

This is a short summary about this year 2014. Take a look at the pictures,  translation of the text maybe will be done later. It seems like there is not much chance for that to happen. Anyway, enjoy the photos. :)

1 megjegyzés:

  1. Imádom, ahogy Ati hegedül!

    Nálunk is ezer és ezer meztelen csiga volt nyáron.

    Bátinak hajrá a versenyekhez!

    Találkozunk szombaton! ;)

    VálaszTörlés

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)