2013. március 23., szombat

Hihetetlen ez az idei tavasz

Van egy icipici kertecském. Imádom, mikor előbújnak benne a mini-virágaim tavasszal. Le is fényképezem őket minden évben, idén is megörökítettem az első növénykéimet, aminek nagyon örültem, mert ha már van virág a kertben, akkor tutira itt a tavasz! Gondolom....
 


Kicsi kertbe kicsi virág.





.....és akkor ere ébredtünk másnap reggel:




 Azt már tudjuk, hogy minden idők leghavasabb márciusában van részünk (legalábbis az én életemben még nem volt korábban ekkora hó, hideg, szélvihar és sötétség ilyenkor). Amikor kisiskolás voltam, a március 15.-i ünnepségen mindig szoknyában és blúzban voltunk a suliban. Nem volt valami nagy meleg, de simán ki lehetett bírni. Mostanában, minden évben egyre hidegebbek a márciusok. Idén pedig ez a havazás....hát. Nem leszek meglepődve, ha jövőre áprilisban is télikabátban fogunk járni! Pár nappal a havazás után így nézett ki a dunaparti sétány, ahol oviba szoktunk menni reggelente:
 

3 megjegyzés:

  1. Szep viragok, kulonosen a kek kikerics! Utalatos tel. (Igy marcius vegen, ugy ertem.)

    VálaszTörlés
  2. :) Adrikám! Tegnap láttam, az olaszok hogy készítik el az articsókát. Ki szeretném próbálni! Rád gondoltam egész este az articsóka miatt. Puszillak Benneteket!

    VálaszTörlés
  3. De majd oszd meg velem is a titkot! ;)

    VálaszTörlés

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)