2012. november 17., szombat

Lovacskák

Sokan szeretjük az állatokat, gondolom, a lovakat is sokan kedvelik. Még ha nem is sikerül testközelből összeismerkedni egy paripával, akkor is vonzódunk ezekhez a hatalmas, szépséges teremtésekhez. Én legalábbis odavoltam értük, attól a pillanattól, hogy gyerekfejjel elolvastam Anna Sewell Fekete szépség című könyvét. Meg voltam babonázva, rajzoltam a lovakat, bújtam a lovas könyveket, és életem egyik legnagyobb élménye volt, mikor kb. hatodikos koromban osztálykiránduláson egy egész ménest simogathattam. Szuper volt! Aztán elfelejtettem az egészet, kinőttem a lovas bűvöletből. Hanem aztán, történt, hogy vártuk a férjemmel az első gyerekünket. Természetesen nekiálltam mindenféle babaholmit készíteni. Gondoltam, játék is kell majd a gyereknek. De hát mit tudtam én, milyen pici dolog való egy bébi kezébe...... Mindenesetre akkor csináltam az első lovacskát, Atinak. Színes mintás rongyból,fonálfarokkal. Olyan picurka ló lett, hogy még egy kisbaba is meg tudta szorítani, fel tudta emelni. Valahol megvan még a padláson, ha megtalálom, lefényképezem. A különlegessége az volt, hogy a bélésébe tettem egy darabka nagyon hangosan zörgő fóliát. Ati piszkosul élvezte, hogy minden szorításánál "hangot ad" a kis játéka. Meg rághatta is nyugodtan, semmi perc alatt ki lehetett mosni, ha már túl nyálas volt. Mikor nagyobbak lettek a fiaim, szerettem volna venni nekik olyan botos lovacskát, ami egy lófej, seprűnyélen. Hát, azt hiszitek, lehetett ilyen játékot kapni??? Naná, hogy nem! Varrtam egyet (ami tök béna lett, de a fiúk imádták), aztán még vagy tízet, aztán még többet és többet. Egy egész lófarm lett a gyerekszobából! Lettek szépek, és nem túl szépek is. Mindenesetre gyakoroltam eleget! Jutott belőle az oviba is néhány. Most meg látom, hogy több változatban is megvásárolhatók az enyéimhez hasonló lovak itt-ott. Végre, valami fiús játék, amivel kirohangálhatják magukat a gyerekek! :) Mondjuk, és simán csináltam lányos lovakat is, mert úgy vettem észre, a kislányok pont olyan élvezettel nyargalásztak ezeken a lovacskákon, mint a fiúk! Nemrégiben újra készült egy-két lovacska, a barátnőmnek. Illetve egy pinduri a barátnőm barátnőjének ( :D), meg egy rohangálós a barátnőm kisfiának. Megmutatom, de csak titokban, mert még nem kapta meg a jogos tulajdonosa......
A dátum minden kép alján totál rossz, de ez ne tévesszen meg senkit! Csak be kellene állítanom a fotómasinán, de erre most nincs időm....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)